dimecres, 13 de juny del 2007

Ruanda-visita als goriles





No tinc gaire temps per escriure pero hem trobat un lloc on podem enviar fotos. Aixi que aqui les teniu. Encara no tinc la maleta :(
Les fotos que us envio son del dia que vem anar a veure els goriles. Ruando es un pais precios, tot esta a les muntanyes i es molt verd. La gent es molt agradable i simpatica, encara que parlen frances, aixi que la comunicacio es una mica mes dificil. L'experiencia amb els goriles va ser una passada, en vam veure 8 o 9 de salvatges amb el mascle dominant i una pila de petits corrent per tot arreu. No hi ha cap separacio entre els goriles i nosaltres, era molt impresionant. L'experiencia complete es molt impresionant perque s'ha d'anar a un poblat molt remot i d'alla vas amb els guies i els guardes a buscar els goriles. NOsaltres els vam trobar molt depressa. Despres et deixen una hora per passar amb ells. Son una passada d'animals, et miren, ells van menjant, i tu nomes amb la boca oberta mirant-los. Dema tornem a Uganda a veure el riu Nil. Ens agradaria haver passat mes temps a Ruanda, de veritat que es un pais per veure. Aquesta tarda anem a fer un tour de la ciutat, i anirem a veure el museu del genocidi que es veu que es molt espectacular.
Quan arribem a Uganda passarem tres dies a la selva, aixi que no tindrem oportunitat d'escriure pero espero que quan tornem a la ciutat ja intentare escriure.
NOTICIES D'ULTIMA HORA: mentre escrivia aixo m'han trucat de l'aeroport per dir que la meva maleta ja ha arribat a Ruanda i que la puc anar a buscar!!!!!!!! Quina ilusio!!!! amb tot el lio de la maleta fins i tot m'he comprat un mobil per poder comunicar-me amb la gent de l'aeroport. Ja son 6 dies amb la mateixa roba i estic cansada d'haver de rentar la roba cada nit. quina il.lusio!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Q fort laura!! estem conectades a la vegada, q t'acabo d'escriure el comentari i al moment publiques aquest!! jo, si poguessim parlar!!
Cuidadín a la selva!

Anònim ha dit...

Hola Laura and Jeremy!!! què fort el super viatge k esteu fent!!! Quina enveja, ep sana, sana. M'esteu convencent per anar l'any que ve a l'àfrica. De moment aquest any repetim amb Asia i anirem a l'India el mes D'agost. Maybe Maldives,too. :)

Ester Módenes