dijous, 29 de novembre del 2007

Ultims dies a Bangkok i l'illa de Koh Tao

Els ultims dies a Bangkok els vam passar passejant per la ciutat i visitant el temple Arun.

El temple tambe es un monestir aixi que hi ha molts mojos pels voltants. La majoria de nois tailandesos passen un minim de 3 mesos a la seva vida com a monjos budistes. El Jeremy va fer aquesta foto al temple. Es una foto que crec que, encara que a nosaltres ens sembla bastant exotica, es una imatge del tot normal a Tailandia.

Cap al final del dia els meus problems intestinals ja havien millorat considerablement, i per celebrar-ho vam anar a menjar a un restaurant indi. Yam, yam!

Diumenge vam decidir deixar Bangkok i fer cami cap al sud de Tailandia. El sud es famos per les platges i les festes que s'hi monten. Les opcions son inacabables i vam decidir comencar a l'illa de Koh Tao. L'illa es famosa pel submarinisme ja que esta rodejada de coralls. Vam agafar un tren des de Bangkok a la 1 de la tarda i vam arribar a Chumpton, des d'on agafariem el ferry, a les 9 del vespre. Pel cami vam passar per zones molt rurals, tot ple de camps d'arros i palmeres. El ferry des de Chumpton a Koh Tao surt a mitjanit i arriva a l'illa a les 6 del mati. El ferry no es res mes que un barco de pescadors on posen matalassos a terra per dormir. Estava casi ple i tothom va dormir forca be. Al arribar a Koh Tao vam agafar un bungalow al costat de la platja. Aqui esta el Jeremy disfrutant de la terrassa.

S'ha de dir que la platja era una mica decepcionant, pero l'aigua estava super calenta i molt neta. L'endema vam agafar un viatge en barco per veure els coralls. Ens van portar per tota l'illa on amb unes masqueres i aletes vam nedar i veure els coralls i una pila de peixos. A la tarda ens van portar a un altre illa molt petita on vam fer aquestes fotos.

La platja entre les dues lles es un dels llocs mes macos que he vist mai.

Per no perde la costum, el Jeremy va perde la mascara dins de l'aigua i vam haver de pagar 30 dolars per reemplacar-la. Amb la facilitat que te per perdre coses encara em va extranyar que no perdes tambe les aletes!

L'endema (o sigui ahir) vam agafar un altre ferry que ens va portar fins a Surat Thani, un altre cop a terra ferma. Des d'aqui agafarem un autobus per anar al Parc Nacional de Khao Sok. A Khao Sok hi ha lleopards, osos, tigres i elefants; encara que diuen que es bastant dificil veure els animals. A veure si tenim sort.