divendres, 23 de novembre del 2007

Kanchanaburi i el pont sobre el riu Kwai


Vam visitar la provincia de Kanchanaburi, a unes 3 hores nord de Bangkok. La ciutat de Kanchanaburi es famosa pel pont sobre el riu Kwai, i els camps de concentracio que els japonesos tenien amb soldats anglesos, americans, i holandesos. Van visitar un museu on explicava les condicions de vida dels presoners, bastant similars a les dels camps Nazis. Despres vam anar a veure el famos pont sobre el riu Kwai. El pont va ser construit pels presoners de guerra, aixi com la linea de tren que havia d'unir Burma i Bangkok. En el proces de la construccio van morir 15.000 presoners i 100.000 civils. Aqui hi ha una foto del riu i el pont.
A la tarda vam passejar pel poble on vam descobrir aquest cemetiri xines, bastant diferent dels nostres cementiris.
L'endema vam decidir visitar el parc nacional d'Erawan. El parc es famos per una catarata, on s'hi pot nedar, aixo si els peixos no et musseguen! La catarata te 7 nivells diferents, el Jeremy es va tirar a uns quants, a mi aixo que els peixos et musseguin no em va fer gracia. Aqui teniu les fotos:



I finalment, l'inevitable havia de passar. L'altre dia per sopar vam decidir menjar algo pel carrer, sempre esta ple de carros amb gent que ven de tot per menjar. Doncs devia menjar alguna cosa en mal estat, perque l'endema no em podia aixecar del llit. Em vaig passar el dia dormint sense menjar res, ja que no podia mantenir res a l'estomac. Avui ja em trobo mes be, pero encara no he menjat gairebe res, per si de cas. Espero recuperar-me complementament dema.

Fins la proxima!